Jesteś tu: Start > Obsługa konkursów, loterii, promocji
Nawiąż z nami współpracę Wypełnij formularz

Obsługa konkursów, loterii, promocji

Firma Bancom

działa od 1996 roku jako jedno z pierwszych
zewnętrznych call center i jest jednym z liderów
polskiego rynku telemarketingowego.

Nasze przesyłki zawsze trafiają w samą dziesiątkę oczekiwań klientów. Rozsyłamy nagrody konkursowe, listy, materiały reklamowe, próbki produktów, gadżety – jednym słowem wszystko, co wspomaga skuteczność marketingowej kampanii zleceniodawcy.

Realizując projekty direct mailingu oferujemy naszym klientom między innymi:

  • Lettershop – kompleksowe przygotowanie materiału reklamowego do wysyłki w akcji marketingowej,
  • Personalizacja przesyłek,
  • Konfekcjonowanie – wieloelementowe insertowanie,
  • Wysyłka -doręczenie do placówki pocztowej lub przekazanie dowolnej firmie kurierskiej,
  • Fulfilment - magazynowanie powierzonego towaru i realizacja zamówień - pakowanie z wysyłką adresową na żądanie.

Kompleksowa obsługa wysyłki obejmuje więc wszystkie czynności niezbędne do skutecznego dotarcia do odbiorcy.
Cały proces przeprowadzany jest terminowo i ze szczególną starannością, rozpoczynając od zarządzania bazami danych, poprzez selektywne pakowanie przesyłek wieloelementowych, ekspedycję przesyłek, obsługę zwrotów aż do przyjmowania zamówień, magazynowania, kontrolę zapasów na raportowaniu kończąc.

Właściwy przekaz, w optymalnym czasie i w odpowiednie ręce to najważniejsze wyznaczniki jakości naszych usług direct mail.

Obsługa konkursów, loterii i programów lojalnościowych

Marzenia o wielomilionowej wygranej pobudzają wyobraźnię. Jednak do skutecznej sprzedaży wystarczy już drobna nagroda, która nie tylko zwiększy poziom serotoniny u klienta ale i przywiąże go do Państwa firmy poczuciem zaangażowania i konsekwencji. Zrewanżuje się potem kolejnym zakupem, bo dobrze dobrane nagrody mogą przyczynić się do znacznego wzrostu poziomu sprzedaży.

W tym zakresie zajmujemy się:

  • konsultingiem przy doborze kanału komunikacji i opracowaniem mechanizmu działania kampanii,
  • obsługą prawną, w tym tworzeniem wyczerpującego regulaminu akcji,
  • pakowaniem i wysyłką nagród – dołączamy listy gratulacyjne oraz protokoły odbioru nagrody,
  • monitoringiem każdego etapu realizacji,
  • obsługą zwrotów,
  • administracją programów rejestrujących członków programu, przeliczaniem punktów, zmianą statusów wreszcie tym, co najprzyjemniejsze:
  • wysyłką zamówionych nagród.

Pełna gama usług z zakresu Contact Center, która przyczyni się do sukcesu Państwa projektów zawiera:

  • Rekrutację i selekcję konsultantów, sprofilowane pod konkretne założenia projektu,
  • Szkolenia, monitoring, coaching oraz motywowanie pracowników,
  • Testowanie i wdrażanie odpowiedniej metodologii pracy, przyczyniającej się do większej wydajności przy niezmiennych zasobach.

Prowadząc projekty telemarketingowe zapewniamy:

  • Doradztwo w zakresie uruchomienia kampanii telemarketingowej, jej założeń, charakteru, możliwości oferowanych usług.
  • Odpowiedni dobór narzędzi (telefon, SMS, e-mail)
  • Profesjonalną salę do operacyjnej obsługi projektów
  • Indywidualnie tworzone aplikacje
  • Przygotowanie bazy danych: ich zakup oraz higiena
  • Stworzenie zindywidualizowanych skryptów rozmów
  • Odpowiednią selekcję i szkolenie personelu
  • Możliwość ścisłej kontroli i raportowania
  • Bezpieczeństwo baz danych

Zapewniamy stałą obsługę informatyczną, w tym raportowanie, bieżący nadzór nad aplikacjami oraz administrowanie bazą danych.
Dedykujemy dla Państwa projektów doświadczonego kierownika projektu wraz z zespołem supervisorów i trenerów, którzy nadzorują prawidłowy przebieg akcji i dbają o odpowiednią jakość obsługi, efektywność, realizację założeń, oraz przebieg informacji i raportów.

Naszym atutem jest elastyczność działania, potrafimy dopasować się do zmieniających się okoliczności i wymagań potencjalnych klientów, odpowiednio modelując zarówno system teleinformatyczny jak i metody działania. Gwarantujemy przy tym realizację oczekiwanych przez klienta celów kampanii, co wyróżnia nas na rynku Call Center i stawia na pozycji lidera wśród firm o najwyższej jakości oferowanych usług.

Telemarketing

Oferujemy kompleksowe kampanie realizowane od momentu znalezienia klienta, aż do finalizacji zamówienia.


więcej

Marketing bezpośredni

Kampanie w czasie rzeczywistym stanowią doskonałą szansę na szybkie osiągnięcie dodatkowych zysków przy poniesieniu stosunkowo niewysokich nakładów finansowych na ich wdrożenie.

Bazy danych

Odpowiedzialność i profesjonalizm naszych konsultantów sprawiają, że kompleksowa obsługa baz danych jest jednym z najbardziej cenionych produktów firmy.

więcej