Jesteś tu: Start > O nas
Nawiąż z nami współpracę Wypełnij formularz

O nas

Firma Bancom

działa od 1996 roku jako jedno z pierwszych
zewnętrznych call center i jest jednym z liderów
polskiego rynku telemarketingowego.

Bancom to organizacja, która dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu ustanawia standardy wysokiej jakości działań na polskim rynku Call Center. Staramy się analizować specyficzne biznesowe cele naszych klientów, co pozwala nam projektować kampanie efektywne, nowatorskie i skuteczne. Do realizacji tych ambitnych zadań pozyskaliśmy najnowocześniejsze technologie teleinformatyczne. Jednak miarą sukcesu na wymagającym rynku jest zawsze satysfakcja klienta. Dlatego tak ważne jest dla nas zaufanie stale rosnącej rzeszy klientów, wśród których są marki lokalne jak i te o światowym zasięgu, jak Microsoft, L’Oreal, Sony, Volvo czy IBM.

Bancom, czerpiąc z wieloletniego doświadczenia, gwarantuje najwyższą jakość usług telemarketingowych.

Specjalizujemy się w obsłudze ruchu przychodzącego w ramach telefonicznej obsługi promocji, akcji informacyjnych i konkursów. W ramach usługi infolinii przyjmujemy zamówienia oraz reklamacje, przyczyniając się do wzrostu zaufania klientów do marek naszych zleceniodawców.

Przeprowadzamy także kampanie telemarketingu wychodzącego, w tym sprzedaż, generowanie lead’ów,
aktualizacja i weryfikacja baz danych, sondaże, ankiety telefoniczne i wiele innych projektowanych wspólnie z klientem przedsięwzięć. Naszą siłą jest także doświadczona i stale podnosząca swoje kompetencje kadra: zespół wyszkolonych telemarketerów oraz zespół wysokiej klasy menadżerów, sprawdzonych w ponad dwóch tysiącach zrealizowanych projektów.

Contact center jakim dysponujemy to nowoczesna platforma telekomunikacyjna posiadająca kilkadziesiąt stanowisk oraz systemy inbound oraz outband do sprawnej i wydajnej obsługi kampanii telemarketingowych. Posiadamy wyspecjalizowane i wydajne narzędzia informatyczne do obsługi poczty elektronicznej, faxu, aplikacji webowych czy krótkich informacji tekstowych.

Bancom, czerpiąc z wieloletniego doświadczenia, gwarantuje najwyższą jakość usług telemarketingowych.

Historia

Bancom jest jednym z liderów polskiego rynku telemarketingowego. Nieprzerwany i dynamiczny rozwój firmy od 1996 roku zapewnia nam pozycję stabilnego i doświadczonego partnera na rynku call center.
Czytaj dalej

Obecnie zaufanie naszych klientów i entuzjastyczne referencje naszych działań pozwalają nam pozyskiwać nowe, ciekawe projekty, których obsługa dostarcza nam wiele nieszablonowych wyzwań. Pracujemy efektywnie i z dużą wydajnością, realizując rocznie około 15 dużych konkursów i promocji oraz blisko 50 złożonych projektów telemarketingowych.

Działalność społeczna

Bancom to organizacja, w której żywa jest idea społecznej odpowiedzialności biznesu.
Czytaj dalej

Rozumiemy, że rolą firmy jest nie tylko realizacja celów biznesowych, ale też aktywne zaangażowanie w problemy otoczenia społecznego. Tym bardziej cieszymy się, że nasza aktywność na tym polu została doceniona poprzez nadanie nam tytułu „Dobroczyńca Roku”. Wyróżnienie w największym programie promującym prospołeczną działalność biznesu jest dla nas sygnałem, że idziemy we właściwym kierunku, łącząc pomnażanie kapitału firmy z odpowiedzialną pracą na rzecz grup potrzebujących wsparcia.

Poprzez zaangażowanie społeczne realizujemy także nowoczesny model zarządzania, w którym partycypacja pracowników w aktywność charytatywną jest istotnym czynnikiem motywującym i integrującym z firmą. Tym samym stajemy się partnerem przewidywalnym i odpowiedzialnym, co jest istotną wartością na szybko zmieniającym się rynku polskiego telemarketingu.

Bancom jako aktywny gracz na rynku Call Center angażuje się także w działalność instytucji ustalających standardy działania w interesie całej branży. Jesteśmy zrzeszeni w Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego, tym samym współuczestniczymy w rozpoznaniu, planowaniu oraz regulowaniu problemów, ustanawiamy i promujemy światowe standardy działania oraz dbamy o wysoki poziom usług świadczonych w branży. Aktywnie uczestniczymy w platformie wymiany doświadczeń w ramach stowarzyszenia, co pozwala nam lepiej rozpoznawać oczekiwania coraz to bardziej wymagających klientów.

Gwarancją wysokich standardów biznesowych jest przy tym przyjęty i podpisany przez Bancom Kodeks Etyczny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Ten zbiór regulacji ma za zadanie ochronę uczestników rynku
przed nieuczciwymi praktykami lub działalnością oparta na łamaniu prawa lub dobrych obyczajów.

Stąd też w codziennej praktyce biznesowej szczególną uwagę poświęcamy zagadnieniom przetwarzania i ochrony danych osobowych, realizacji zamówień, obsługi posprzedażnej i składania reklamacji oraz standardom czasu połączeń i przebiegu rozmowy w kampaniach telemarketingowych.

Poprzez realizację postulatów Kodeksu Etycznego SMB chcemy być w oczach klientów firmą wiarygodną i dostarczającą usługi na najwyższym światowym poziomie.

Telemarketing

Oferujemy kompleksowe kampanie realizowane od momentu znalezienia klienta, aż do finalizacji zamówienia.


więcej

Marketing bezpośredni

Kampanie w czasie rzeczywistym stanowią doskonałą szansę na szybkie osiągnięcie dodatkowych zysków przy poniesieniu stosunkowo niewysokich nakładów finansowych na ich wdrożenie.

Bazy danych

Odpowiedzialność i profesjonalizm naszych konsultantów sprawiają, że kompleksowa obsługa baz danych jest jednym z najbardziej cenionych produktów firmy.

więcej