Jesteś tu: Start > Infolinia
Nawiąż z nami współpracę Wypełnij formularz

Infolinia

Firma Bancom

działa od 1996 roku jako jedno z pierwszych
zewnętrznych call center i jest jednym z liderów
polskiego rynku telemarketingowego.

W ramach usługi infolinii prowadzimy w imieniu klienta serwis konsumencki, handlowy oraz techniczny.

Wartością dodaną świadczonych przez Bancom usług jest budowanie trwałej relacji z klientami naszych zleceniodawców. Osiągamy to poprzez zapewnienie stałej i dedykowanej opieki konsultantów do określonego projektu.
Klient obsługiwany przez osobę, która go rozpoznaje i sama nie jest anonimowa czuje, że traktowany jest z należytym szacunkiem i odpowiedzialnością.

Obsługę infolinii świadczymy na bezpłatnych, płatnych lub na częściowo odpłatnych numerach kontaktowych. Zaletą proponowanych rozwiązań jest optymalizacja kosztów w odniesieniu do oczekiwanych efektów. Poszerzeniem usług infolinii jest realizowana przez nas wysyłka materiałów zamówionych poprzez kontakt telefoniczny. Z pomocą Poczty Polskiej lub wybranego kuriera rozsyłamy między innymi materiały promocyjne, gadżety reklamowe, dokumenty, vouchery, certyfikaty.

Infolinia przez nas oferowana posiada następujące funkcjonalności:

  • dostarczanie informacji o pełnej ofercie firmy,
  • profesjonalna obsługa reklamacji,
  • sprawny system rezerwacji, zamówień i sprzedaży przez telefon,
  • dokonywanie zmian danych osobowych klientów,
  • przekazywanie informacji o promocjach,
  • wyjaśnianie zagadnień technicznych oraz możliwości i zasad realizacji rezerwacji,
  • umożliwianie uzyskania dodatkowych informacji lub przeprowadzenia ankiet i sondaży,
  • promowanie sieci dystrybucji.

„Klienci będą bardziej lojalni jeżeli ich problem będzie rozwiązany sprawnie i w sposób, który przewyższy ich oczekiwania.”

„Każda reklamacja i prawidłowo przeprowadzona rozmowa na infolinii to okazja, żeby z klienta zrobić ambasadora swojej firmy”

Korzyści z uruchomienia infolinii w profesjonalnej firmie są nie do przecenienia.

  1. Następuje trwała poprawa wizerunku firmy wśród konsumentów i partnerów handlowych, co wypływa na zwiększenie ich lojalności.
  2. Zyskujemy dużą oszczędność czasu najcenniejszych specjalistów w firmie, a więc i optymalizację kosztów finansowych poprzez zwiększenie efektywności pracowników.
  3. Zwiększamy wolumen sprzedaży przez sprawną obsługę nowych i dotychczasowych partnerów handlowych
    oraz zapewniamy system kontroli wykorzystania informacji handlowych z infolinii.

Profesjonalna obsługa to sposób na budowanie trwale pozytywnego wizerunku firmy.

Klienci staną się bardziej lojalni jeżeli ich problem będzie rozwiązany sprawnie i w sposób, który nie tylko spełni ich oczekiwania ale także zaskoczy wysokim poziomem profesjonalizmu. Każda reklamacja i prawidłowo przeprowadzona rozmowa w Biurze Obsługi Klienta tworzy coraz silniejszą więź łączącą klienta z firmą. Stanowi też niepowtarzalną okazję, aby z klienta uczynić ambasadora firmy. Zawsze o tym pamiętamy.

Telemarketing

Oferujemy kompleksowe kampanie realizowane od momentu znalezienia klienta, aż do finalizacji zamówienia.


więcej

Marketing bezpośredni

Kampanie w czasie rzeczywistym stanowią doskonałą szansę na szybkie osiągnięcie dodatkowych zysków przy poniesieniu stosunkowo niewysokich nakładów finansowych na ich wdrożenie.

Bazy danych

Odpowiedzialność i profesjonalizm naszych konsultantów sprawiają, że kompleksowa obsługa baz danych jest jednym z najbardziej cenionych produktów firmy.

więcej