Współpracuj

z najlepszymi ekspertami w branży call center

Bancom Call Center działa w ramach grupy Bancom, która od blisko 30 lat buduje sukcesy klientów w branży marketingowej. Od 1990 roku jako agencja reklamowa Banco, potem od 1996 dołączyła firma telemarketingowa Bancom, a wraz z rozwojem rynku i poszerzaniem zakresu teraz Bancom Call Center.

Wysyłanie formularza...

Wystąpił błąd na serwerze.

Wysłano

Szanowni Państwo!

Nasi Doradcy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące naszej oferty.

 

Zostaw swój numer – oddzwonimy!

2.000 kampanii

200 stanowisk

3

lokalizacje

Ponad 20 lat wspieramy swoich klientów

Bancom Call Center działa dla firm szukających jakości i skuteczności w kampaniach informacyjnych, sprzedażowych, generowaniu leadów z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi Contact Center. Codziennie spełniamy najważniejsze wymagania liderów branży telekomunikacyjnej, finansowej, czy medycznej, tylko dlatego pracujemy dla tych firm od wielu lat.

 

Od 1996 roku przeprowadziliśmy ponad 2.000 kampanii telemarketingowych dla różnych branż i stale rozwijamy się technologicznie i organizacyjnie. Naszym klientom zapewniamy stabilność i unikalne na rynku doświadczenie zbierane przez lata. Realizujemy rocznie tylko lub aż kilkanaście dużych projektów telemarketingowych. Nasza kadra charakteryzuje się stabilnością i długoletnim doświadczeniem w realizacji trudnych i złożonych projektów telemarketingowych jak również obszaru BPO.

 

Dysponujemy nowoczesną platformą telekomunikacyjną z potencjałem 200 stanowisk w trzech lokalizacjach: Warszawa, Radom, Łomża.

Nagrody zdobyte w prestiżowych konkursach branżowych:

Obsługa klienta

Profesjonalna obsługa to sposób na budowanie trwale pozytywnego wizerunku firmy.

 

Wartością dodaną świadczonych przez Bancom Call Center usług jest budowanie trwałej relacji z klientami naszych zleceniodawców. Osiągamy to poprzez zapewnienie stałej i dedykowanej opieki konsultantów do określonego projektu.

 

Każda prawidłowo przeprowadzona rozmowa w Biurze Obsługi Klienta tworzy coraz silniejszą więź łączącą klienta z firmą. Stanowi też niepowtarzalną okazję, aby z klienta uczynić ambasadora firmy. Zawsze o tym pamiętamy.

Lead generation

Generowanie leadów sprzedażowych to ważny procesów przy zbieraniu kontaktów do potencjalnych Klientów (leadów).  Kontakty zebrane w ten sposób potrzebują pielęgnacji i pracy by w przyszłości móc na finalizować sprzedaż.

 

Ważne: strategia generowania leadów często nie od razu jest doskonała. Wymaga stałej obserwacji i testowania różnych wersji skryptów rozmowy.

BPO - Business Process Outsourcing

Do obsługi procesów tworzymy odpowiednie oprogramowanie lub system, szkolimy i koordynujemy dedykowany zespół specjalistów i konsultantów telefonicznych.

 

Przez lata pracy z Klientami nauczyliśmy się, jak skutecznie dostarczać to, czego oczekują. Wdrożyliśmy i rozwinęliśmy wiele systemów i aplikacji, które pozwoliły szybko i bezpiecznie rozwinąć biznes naszych Klientów.

 

Klienci docenili:

- Profesjonalne doradztwo oraz  pomoc w trakcie trwania projektu i po jego zakończeniu.

- Szybki czas realizacji i  wdrożenia.

Wsparcie sprzedaży

Lata doświadczeń pozwalają nam prawidłowo oceniać potrzeby klienta, dzięki czemu w procesie sprzedaży posługujemy się skutecznym zestawem argumentów i przytaczanych przykładów.

 

Skutecznie prowadzimy długofalowe projekty sprzedaży telefonicznej strategicznie wpisując się w cele realizowane przez naszych Klientów.

 

W ramach usługi telesprzedaży prowadzimy częściowy jak i kompletny proces sprzedaży produktów i usług.

Wywiady telefoniczne

Projekty realizujemy metodą CATI oraz za pośrednictwem IVR. Współpracujemy z profesjonalnym studiem nagrań.

 

Prowadzimy wywiady jakościowe i ilościowe bazując na przekazanych bazach Klientów oraz zewnętrznych źródłach. Podejmujemy małe, duże i bardzo duże próby statystyczne.

Aktualne referencje przedstawiamy na życzenie firm zainteresowanych współpracą.

Obecnie pracujemy dla klientów z branż:

Telekomunikacyjnej

Medycznej

Energetycznej

Nieruchomości

Transportowej

Formularz kontaktowy

Wysyłanie formularza...

Wystąpił błąd na serwerze.

Wysłano

O NAS

HOME

OFERTA

KONTAKT

Adres prowadzenia działalności:

Bancom Call Center

Św. Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa

bancom@bancom.pl

22 588 55 00

Dane rejestrowe do faktury:

Bancom Call Center

ul. Chmielna 2/31, 00-020 Warszawa

bancom@bancom.pl

22 588 55 00

NIP: 525 268 22 72

KRS: 0000644454

REGON 365747236

 

Copyright 2017 - Bancom Call Center Sp. z o. o.